Frequently Asked Questions
Hulp nodig?
- Ik heb bij mijn registratie mijn paspoortnummer ingevuld.
- Ik ontvang geen e-mail van goldenpalace.be.
- Is goldenpalace.be een legale online spelsite?
- Vanaf welke leeftijd mag ik op goldenpalace.be spelen?
- Voor welke beroepen is het verboden om te spelen?
- Hoe kan ik een storting doen op goldenpalace.be?
- Kan ik met een kredietkaart onmiddellijk een storting doen op goldenpalace.be?
- Wat doe ik als ik een probleemgokker ben?
- Hoelang duurt het voordat een opname op mijn rekening gestort is?
- Ik kan mijn paswoord/login niet resetten.
- Hoe kan ik mijn account sluiten?
- Mijn account is geblokkeerd, wat is de reden hiervan?
- Ik kan de spelen niet laden op mijn computer.
Ik heb bij mijn registratie mijn paspoortnummer ingevuld.
Voor elke uitbetaling (ter herinnering: minimum €50) moeten we eerst een kopie van het paspoort of de Belgische identiteitskaart ontvangen.
U kunt het e-mailen naar support@goldenpalace.be.
Is goldenpalace.be een legale online spelsite?
Ja, goldenpalace.be heeft licenties A+, B+ en F+ van de Belgische Kansspelcommissie gekregen. Dat betekent dat wij online casinospellen, dicespellen, en sportwedden mogen aanbieden. Wij respecteren ook de principes van het belang van de speler zoals opgelegd door de Kansspelcommissie. Dit gaat onder meer over het maximale uurverlies of de controle van het uitbetalingspercentage.
Vanaf welke leeftijd mag ik op goldenpalace.be spelen?
De minimumleeftijd om online casinospellen en online dicespellen te mogen spelen in België is vastgelegd op 21. Dit betekent dat wie minstens 18 jaar is gebruik kan maken van onze site voor online sportweddenschappen, maar dat jouw toegang tot de casinospellen en de dicespellen beperkt zal zijn indien je nog geen 21 bent.
Wat doe ik als ik een probleemgokker ben?
Wanneer u denkt dat u een gokprobleem heeft, dan dringen we erop aan dat u hulp zoekt. Kijk voor meer informatie: https://pareatidae.goldenpalace.be/verantwoord-gokken.
Ik kan mijn paswoord/login niet resetten.
Stuur een e-mail naar support@goldenpalace.be met uw e-mailadres en wij zullen uw paswoord resetten. Nadien kunt u het op uw profielpagina aanpassen.
Hoe kan ik mijn account sluiten?
Wij hebben niet de mogelijkheid om uw gegevens volledig te wissen van onze bestanden. Dit gaat in nauwe samenwerking met de Kansspelcommissie. U moet een aanvraag tot blokkade doen via het formulier op de website http://www.gamingcommission.fgov.be.
Wilt u geen nieuwsbrieven of andere communicatie meer ontvangen, stuur dan een e-mail naar support@goldenpalace.be.
Mijn account is geblokkeerd, wat is de reden hiervan?
Het kan zijn dat uw account door de kansspelcommissie geblokkeerd is om op een online kansspelensite te spelen. De Kansspelcommissie geeft geen reden op, u moet dus contact opnemen met hen:
http://www.gamingcommission.fgov.be.
Is dit niet het geval? Stuur dan een e-mail naar support@goldenpalace.be.
Ik kan de spelen niet laden op mijn computer.
Waarschijnlijk moet uw Flash Player geüpdatet worden. Ga hiervoor naar de website van Adobe:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Support
Aarzel zeker niet om ons te contacteren indien je vragen hebt of problemen ondervindt. Onze klantendienst helpt jou graag verder.
Klik op "Mail naar onze klantendienst" om ons te contacteren via jouw standaard mailing-applicatie of contacteer ons rechtstreeks door een mailtje te sturen naar support@goldenpalace.be!
news-list-more-news
Aankondiging omtrent de huidige situatie
16 oct 2020
Superwinst op Spirit Sisters: €27.990!
19 maa 2020
Blijf wedden op interessante voetbalcompetities!
18 maa 2020
Schijnwerpers op Gonzo's Quest
17 maa 2020